Zakladatelé

René Henc

 

René Henc je absolventem VŠE v Praze v oboru mezinárodní obchod, ve výzkumu trhu pracuje již více než patnáct let. René je v agentuře Marketing Insight globálně zodpovědný za metodologické otázky a současně řídí projekty klíčových klientů.

V letech 1994-1995 René pracoval na Ministerstvu zahraničních věcí ČR jako člen Kabinetu a poradce ministra se zaměřením na analýzy veřejného mínění a vazby mezi zahraniční politikou a domácím veřejným míněním. Poté přibližně rok pracoval v přední mezinárodní výzkumné společnosti jako specializovaný výzkumce a návazně od roku 1996 působil jako vedoucí marketingu skupiny PCS, předního českého dodavatele měřící a analytické techniky a specializovaného software.

V roce 1994 René spoluzaložil výzkumnou společnost General Marketing, ve které působil na pozici managing partnera a ředitele pro výzkum. V posledních letech proběhl rebranding na značku Marketing Insight, ve které je René nadále aktivní na stejných pozicích.

René dlouhodobě zastřešuje a garantuje všeobecnou metodologickou kvalitu práce společnosti a současně se věnuje vývoji proprietárních výzkumných metodik agentury. Koordinoval přímo práce na každé z nich, včetně např. Branding Platform - nástroje pro měření, analýzu a řízení značek a současně pro analýzy spotřebitelské motivace - nebo Predictor - optimalizační výzkumné techniky založené na choice-based conjointu s analýzou na individuální úrovni jednotlivých respondentů prostřednictvím bayesovského počtu.

 

Martin Žemlička

 

Martin Žemlička se přidal do týmu Reného Hence v roce 2002. Během několika let se stal zodpovědným za hladký chod a správnou realizaci komplexnějších projektů.

Nyní ve společnosti Marketing Insight působí na pozici managing partnera a zaměřuje se na rozvoj výzkumného businessu prostřednictvím moderních prodejních kanálů tak, aby služby marketingového výzkumu byly srozumitelné a cenově přístupné i pro menší a střední firmy. Také nadále zůstává zodpovědný za dodávání kvalitních výzkumných projektů pro klíčové dlouhodobé klienty.

Martin vystudoval VŠE v Praze, obor Podniková ekonomika a management, a v odvětví výzkumu trhu se pohybuje již dvanáct let.