Jak objednat kampaň
|
Kampaň si naplánujete v jednoduchém on-line konfigurátoru. Vyberte požadovaný produkt a přejděte do dotazníku. Pro co nejvyšší efektivitu vyplňte všechny potřebné údaje a nahrajte všechna marketingová data, která by mohla kampaň ovlivnit.
|
Délka kampaně |
Zvolte časové období, ve kterém má kampaň běžet. Fakturace probíhá vždy 1x měsíčně.
|
Smluvní vztah |
Kampaň můžete kdykoliv bez udání důvodu ukončit, služba je založena na bázi předplatného na 1 kalendářní měsíc dopředu.
|
Co zahrnuje výsledná částka |
Vypočtená cena zahrnuje všechny náklady spojené s reklamní kampaní na jeden měsíc – nákup médií, vytvoření kampaní a jejich správu a optimalizaci. Cena je tedy konečná, neplatíte nic navíc.
|
Garance výsledků |
Garantované výsledky jsou u nás skutečně zárukou, měsíční kampaň je splněna ve chvíli, kdy dosáhneme minimálního požadovaného množství kliků nebo impresí, i na naše vlastní náklady.
|
Rozpočet |
Spodní hranice rozpočtu je vymezena měsíční částkou 10 000 Kč, horní hranice omezena není.
|
Jak probíhá výpočet výkonu kampaně |
Výpočet výkonu zajišťuje interní algoritmus, který zohledňuje desítky atributů, které plánovaná kampaň zahrnuje.
|
Klik (Click) |
Klik je uskutečněný a změřitelný přístup uživatele internetu na Vaše webové stránky zaznamenaný prostřednictvím našich kampaní. Měření probíhá prostřednictvím reklamních systémů, rozhraní iTunes a Google Play, popř. Google Analytics.
|
Zobrazení (Impression) |
Zobrazení reklamního sdělení je zaznamenáno ve chvíli, kdy se uživateli zobrazí grafická reklama. Měření probíhá prostřednictvím reklamních systémů.
|
Stažení aplikace (Download)
|
Stažení aplikace je zaznamenáno ve chvíli, kdy uživatel stáhne inzerovanou aplikaci do svého zařízení. Měření zajišťujeme prostřednictvím reklamních systémů, popř. počtu stažení ve Vašem obchodě.
|
Cílení podle pohlaví
a věkových skupin
|
Je na Vás, chcete-li cílové publikum vymezit podle pohlaví nebo věku. Pokud tento krok přeskočíte, bude se reklamní sdělení zobrazovat všem bez rozdílu. Toto pokročilé cílení umožňuje pouze Google AdWords.
|
Remarketing
|
Remarketing je standardní součást cílení mobilních kampaní. V obsahové nebo vyhledávací síti můžete zobrazovat libovolné reklamní sdělení těm uživatelům, kteří Váš web již navštívili, popřípadě provedli konverzní aktivitu. Službu remarketingu Vám zřídíme v rámci kampaně zdarma v reklamních systémech AdWords i Sklik.
|
Rozměry grafických reklam
|
320x50, 468x60, 728x90, 300x250, 480x32, 320x480, 480x320, 768x1024, 1024x768
|
Formáty grafických reklam
|
.gif, .jpg, .png, max. 150 KB |
Podporovaná rozhraní pro reklamu v mobilních aplikacích
|
iTunes, Google Play, Windows Phone
|
Kdy bude kampaň spuštěna
|
Do 7 dnů po uhrazení objednávky na první měsíc kampaně.
|
Reporting
|
V pravidelném měsíčním reportingu zanalyzujeme všechny relevantní ukazatele v přehledném a důkladně zpracovaném .pdf souboru.
|