Hodnocení účinnosti reklamy

Zjistěte, jak úspěšné jsou Vaše reklamní kampaně a ostatní komunikační aktivity a jak si vedou ve srovnání s konkurenčními.

Monitorujte jejich účinnost průběžně.

Kvantitativní metodika a vzorek respondentů podle Vaší specifikace cílové skupiny.

Za cenu od méně než 20 000 Kč a s výstupy již od týdne a půl.

Kdy využít - co můžete testovat

Účinnost proběhlých či probíhajících kampaní

  • Vašich i konkurenčních
  • ATL (klasická reklama) i BTL (např. PR) kampaní

Půlka peněz, které se utratí za reklamu, je vyhozená oknem – víte, která je to ve vašem případě?

Co se dozvíte

Sledované kampaně měříme na více různých kritériích. Jejich konkrétní skladba se projekt od projektu mírně odlišuje podle toho, jaké parametry jste při objednávce zvolili. Obvykle zahrnuje:

  • Zaznamenání a vybavení si kampaně a jejích jednotlivých "exekucí" (komponent, reklam či nosičů)
  • Motivační potenciál - jestli kampaň cílovou skupinu motivuje k požadované akci (nejčastěji nákupu Vašich produktů či služeb)
  • Nákladová efektivnost - jestli dosažený efekt kampaně odpovídá vynaloženým penězům
  • Vnímané sdělení – co si cílová skupina z kampaně "odnáší" (jak vnímá její poselství)
  • Vliv na vnímání komunikované značky, produktu nebo služby - co o nich kampaň v očích cílové skupiny "říká"

Chcete se dozvědět víc?