YouTube spot

Věděli jste, že nejpoužívanějším vyhledávačem není ani Google ani Seznam, ale YouTube? Věděli jste, že YouTube lze využít stejně jako TV reklamu a zobrazovat před jakýmkoliv přehrávaným pořadem vlastní spot? A to za nesrovnatelně nižší cenu než v klasické TV.

V případě videoreklam na YouTube  neplatíte za pouhé zobrazení reklamy, ale za přehrání Vašeho videa (CPV, cost-per-view, cena za zhlédnutí), máte tedy jistotu, že uživatel Vaši reklamu skutečně zhlédl. Insight Vám zároveň garantuje počet přehrání videa, který vždy znáte s předstihem, stejně jako cenu, kterou Vás kampaň bude stát.

Absolutní kontrola nákladů

Platba za zhlédnutí videa

Garance počtu zhlédnutí

Pokročilé možnosti cílení

Detailní závěrečný reporting

K dispozici máte mnoho možností pokročilého cílení - demografického, podle zájmů uživatelů, témat videí, kategorií videí (například elektronika, auto-moto atd.), pohlaví a lokality. V přehledném a s maximální péčí zpracovaném reportu zjistíte všechna potřebná marketingová data - jak velkou cílovou skupinu jsme zasáhli, poměr můžu a žen, věkových skupin, lokalit a další užitečné ukazatele pro Vaše analýzy.

 

 

Ukázka spotu na YouTube

 

Projděte si jednoduchý on-line konfigurátor, zadejte nám kampaň a nechte naše specialisty vytěžit z ní maximální výkon a zisk. Dopředu víte, jakých výsledků a za jakou cenu kampaní dosáhnete.

Pokud nemáte vlastní propagační video, postaráme se o kompletní produkci Vaší animované reklamy od prvotního návrhu grafické a obsahové podoby. Za minimální náklady získáváte za jednotky tisíc miliony přehrání Vašeho reklamního sdělení. Navíc máte absolutní kontrolu nad cílovou skupinou, lokalitách, ve kterých se spot bude zobrazovat, a samozřejmě obsahem, před kterým se Vaše video zobrazí.